Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~niewywrotna | użytkownik

imię i nazwiskoKatarzyna Chudy adresKraków, Tarnobrzeg zarejestrowany13.11.2008 @13:15:57 ostatnio na stronie25.02.2014 @14:07:28

Na co dzień przyszły historyk sztuki, dla której sztuka zaczyna się dopiero od drugiej połowy XV w.
Od zawsze i na zawsze uzależniona od dobrego jedzenia.


P o r t f o l i o http://www.katarzynachudy.com
http://www.summerstudio.pl


B l o g http://www.katarzynachudy.blogspot.com

Facebook http://www.facebook.com/KatarzynaChudyPhotography



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.miksturka.blogspot.com
digarty87 komentarze242 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~matzych    26.06.2009 @11:07:06
hehe, ja obserwuje twój blog a ty mnie na DA ;D
~Kobielczak    25.06.2009 @22:26:18
dlatego tez pytam.. na parkingu z lampami

Dziekuje za sugestie
Pozdrawiam
_______
...:::Zapraszam na Moj Profil:::...
~nataliak77    25.06.2009 @09:08:44
bardzo ładna galeria, pozdrawiam
~totoro919    23.06.2009 @22:39:55
oj nie pisz tak !!!

ujęło mnie Twoje niezywkłe spojrzenie na normalność

jest zmysłowo, estetycznie, ulotnie !!! a ja bardzo tak lubię !!!

dzięki za słowa poparcia
_______
smutne to wszystko, strasznie ...
~totoro919    23.06.2009 @22:32:10
bardzo ładnie patrzysz
_______
smutne to wszystko, strasznie ...
~karolkie    21.06.2009 @22:10:13
jejku, strasznie miłe słowa
naprawdę dziękuję

i ja też tu do ciebie zaglądam
_______
nie daję ocenek, zazwyczaj, hm
~Hani    21.06.2009 @19:48:35
na 3 sesje i z kazdej 3 takie same zdjecia?? to duzo
nac10sesji 3 takie same....
odpowiedz sobie sama... w kazdej serii robisz ta sama kolorystyke... no prosze cie
chcesz... Twoja obluda ichcec bronienia za wszelka cene nie zna granic...
poslizgniesz sie KAsiu.
wracaj do ksiazek, popolemizujemy jak cos osiagniesz i cos zrobisz konkretnego bo jak narazie 3 dobre zdjecia to nie wszystko
_______
Nikoniarz http://www.kpaprocki.com


~Hani    21.06.2009 @18:56:05
no ja znam mimimum 4 prace tego typu :P
_______
Nikoniarz http://www.kpaprocki.com


~missbizarre    21.06.2009 @18:01:08
o cześć :D
~konradluczenczyk    20.06.2009 @09:42:34
smieszny login super galeryja. pozdrawiam
~WILCZEWSKI    18.06.2009 @08:20:39
~sztolcman    17.06.2009 @11:25:09
^LdzW    16.06.2009 @16:57:00
mialas sie odezwać na gg.
~piegowataksiezniczka    16.06.2009 @12:07:30
dziękuję a tak przy okazji, co myślisz o zakończeniu 5 serii lostów? :D
~Ainadal    15.06.2009 @23:57:59
_______
"owszem, romantyk ze mnie, przesadnie sentymentalny, uprawiam cos w rodzaju kultu bohaterów i nie będę się za to kajał."
~fotoBoL    12.06.2009 @23:07:37
piękne portrety... zapraszam do mnie... pozdr
_______
portretuje
~anches    12.06.2009 @01:11:06
z wielką przyjemnością przejrzałam galerię i bloga, fotki cudne.
Dodaję do obserwowanych
~Burner    11.06.2009 @19:41:51
Dzięki za miłe słowa Pozdrawiam.
_______
Documentary Wedding and Lifestyle Portrait Photographer based in Ireland
Portfolio: http://www.bwitek.eu
Blog: http://www.bwitekblog.com
~Ainadal    09.06.2009 @21:41:27
no pięknie :D
_______
"owszem, romantyk ze mnie, przesadnie sentymentalny, uprawiam cos w rodzaju kultu bohaterów i nie będę się za to kajał."
~BeatX    28.05.2009 @14:41:56
no to jak na pierwsza sesje to wyszlo lepiej niz b. dobrze
ja zdjec ze swojej pierwszej sesji sprzed paru lat wole nie pokazywac
_______
Amator martwi sie o sprzet, profesjonalista o kase, mistrz o swiatlo.
~TINNKA    05.05.2009 @13:38:52
...bo ja urzęduję raczej w fotoalbumach...:D...choć dawno nic nie wrzucałam...
Pozdrowionka
_______
"Jeżeli chcesz narysować ptaka, musisz stać się ptakiem" Salvador Dali
~maslo210    23.04.2009 @20:44:46
Spoko zdjecia w pf. Pozdr
~faza999    03.04.2009 @18:12:34
proszę, nie zrozum mnie źle-po prostu ..."Karpik"/zdziwione oczko karpia/
_______
Różnorodność! amen!
~faza999    02.04.2009 @19:08:56
O kobieta...przepraszam oglądając fotki spodziewałem się kapturowca.miłe rozczarowanie.pozdrawiam
_______
Różnorodność! amen!
~bemol    23.02.2009 @18:14:12
_______
Jedyne, czego inni mogą się o tobie dowiedzieć, to to, co pozwolisz im zobaczyć....
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt